אבי זליג – מוסך לפחחות תלפיות

כל משפחה בישראל מחזיקה ברכב אחד לפחות, שלא לדבר על רכב לכל נפש. מן הסתם, נצטרך ללכת למוסך מדי פעם על מנת לתקן משהו ברכב או בשביל להכין אותו לקראת הטסט הקרב. יש כל כך הרבה דברים שרכב עלול ליפול בגלל, שטיפול קטן אצל מוסך פחחות רכב תלפיות יפתור לכם צ'יק צ'ק. פחח הוא אדם המתעסק בתיקון וטיפול בכל הנוגע לשלדת הרכב שלכם, החל מפגם קטן בפח החיצוני, משם לדלתות, הכנפיים הצדדיים, מבנה הפגוש, מכסה מנוע, הגג, המראות, החישוקים וכמובן הפנסים בכל הכיוונים.

חשוב מאוד לציין שכל מוסך לרכב מתעסק עם דברים שונים ולא כל מוסך מטפל בבעיות שאתם צריכים לפתור. יש מוסכים שמתמחים בעבודות חשמל, מצברים ואלקטרוניקה ברכב. יש מוסכים שמתמקדים יותר בהחלפות צמיגים וגלגלים, מה שאתם צריכים כאן זה מוסך רכב תלפיות שיטפל בכל נושא ועניין הקשור לשלדת הרכב שלכם וכל הנספח אליה. שאלו בטלפון את המוסך אליו אתם תגיעו אם הוא מטפל באותה בעיה שאתם צריכים לה פתרון.

 

הקשר שבין מיקום הנזק והפגם למחיר

כמו כל מלאכה שמבצע עבורכם בעל מקצוע, גם כאן הפחח דורש מחיר, וייתכן ותצטרכו להיפרד מיותר מאלפיה. על מה תצטרכו לשלם כמה מאות בודדות של שקלים ועל מה תצטרכו לשלם יותר?

כמובן שיש שוני בין נזק אחד בפח לנזק אחר בפח. ייתכן ומה שאתם רואים מול העיניים שלכם זו שריטה קטנה שאפשר להעביר עליה צבע קל ולהעלים אותה מהנראות. דבר זה לא יעלה לכם הרבה כלל. אמנם ייתכן ותצטרכו להעביר צבע לאורך שריטה עמוקה יותר לאורך כל הרכב, ועל פי כמות הצבע וזמן העבודה שהפחח יעבוד, הוא יגבה על זה מחיר גבוה יותר. במידה ולא מדובר רק בשריטה חיצונית אלא ממש נזק לפח הפנימי, המחיר יקפוץ כיוון שצריך ליישר את הפח חזרה למקום הטבעי שלו.

 

החלפת חלקים לרכב – מקורי או לא מקורי, זו השאלה

כאשר אתם נדרשים להחליף רכיב ברכב שכבר אינו פועל כשורה, אתם מתחבטים בשאלה האם להזמין ולהתקין רכיב חדש ומקורי או להשתמש בחלק שאינו מקורי ו/או לא חדש. כלומר האפשרויות הבאות הן, במידה מסוימת, בעדיפות  מהגבוהה לנמוכה – חלק מקורי חדש מהיצרן, חלק מקורי משומש, חלק לא מקורי חדש וחלק לא מקורי ישן.

כאשר אתם מזמינים חלק מקורי מהיצרן, תהיו בטוחים שאתם מוגנים ובטוחים לזמן ארוך בו יהיה לכם ראש שקט. ממש כמו שמתאימים כפפה ליד, חלק חדש ומקורי מהיצרן נוצר ומתאים בדיוק רב לרכב הספציפי שלכם. החסרונות בכך יכולים לנבוע מכמה עניינים – ייתכן והחלק הספציפי הזה אינו נמצא במלאי ותצטרכו להזמין אותו, מה שייקח זמן עד שייבאו אותו מחו"ל. חיסרון אחר ואולי הוא הכבד יותר, זה העניין הכספי. מדובר בחלק שהוא גם חדש וגם מקורי, ועוד קחו בחשבון שתצטרכו להזמין אותו באופן פרטי. לכן המחיר שלו הינו הגבוה ביותר מבין כל שאר האפשרויות האחרות.

לגבי חלק מקורי יד שניה, חשוב מאוד לוודא כמה זמן החלק הזה היה בשטח, שלא יספקו לכם מוצר שאינו כשיר לשימוש. כל חלק חילוף לרכב יש לו זמן חיות שאפשר להיות איתו על הכביש, וזמן מומלץ להחלפתו. וודאו כי מי שמתקין לכם את האביזר אכן מהימן לומר לכם את גילו המדויק של הרכיב, כמה זמן הוא שהה על הכביש ועד כמה הוא יחזיק מעמד.

אם אתם צריכים לפנות אל מוסך פחחות אמין, מקצועי ואיכותי – בחרו רק במקום אחד- פחחות רכב תלפיות.